11 nov. 2011

Reel Big Fish en Argentina








Reel Big Fish, El Teatro Colegiales. October 29, 2011. ARGENTINA ahaahaha, finally, the photos! I know.. just a few. But, well…

LOL, the first one is me! I remember I was so high and rbf was about to get on stage, I needed to calm the fuck down so I sat on the floor while the other shitty bands were playing

___________________________________________________________________________________________

Reel Big Fish en El Teatro Colegiales. 29 de Octubre de 2011. ARGENTINA   Jajaja, finalmente subo las fotos. Son poquitas, pero bue…

LOL jajaja, en la primera foto estoy yo, me acuerdo que estaba re loca y RBF estaba por salir a tocar, no podia más, estuve en el suelo mientras tocaban los teloneros, me tenia que rescatar un poco.

2 comentarios:

  1. oh girl u ´re always so fucking high, i rember the other night when we meet the two stupid guys and we walk and smoke a lot jajaja (oh digo LOL), i hope see u soon, letitbe (?), nos vimos delirante social,

    ResponderEliminar
  2. PODES VOLVER A BLOGGER Y DEJAR DE PROSTITUIRTE POR DROGRAS, gracias

    ResponderEliminar